30 Ağustos 2015 Pazar

☾ Challenge Gün 2 - Hakkımdaki Gerçekler ☽

Aslında bu yazının Hakkımda 20 Gerçek şeklinde bir başlığı olması gerekiyordu ama hakkımda 20 gerçek bulabilecek kadar ilginç biri olmadığım kararını aldım . O yüzden yazabildiğim kadarıyla idare edeceğiz



GERÇEK 1 : 
Kitap okumam için etrafta hiç ses olmaması lazım . Çıt ses çıktı mı başa dönmek zorunda kalırım . 




GERÇEK 2 :
Çok ilginç bir gerçek olmasa da en sevdiğim renk siyah . 



GERÇEK 3 :
Hani yazın doğanlar kışı , kışın doğanlar yazı sever diye bir halk görüşü vardır . O bende işliyor . Yazın doğmama rağmen kışı hep daha çok sevmişimdir . Kazaklar , montlar , hırkalar ... Ahh gelsin artık bu kış ! 



GERÇEK 4 : 
Saçlarımı yılda bir veya iki kere kırık alımı adı altında kestiririm . O da canım alırsa , yoksa hiç kestirmediğim de olur yani ... 




GERÇEK 5 :
Çorapsız yaşayamam . Yazın bile yumoş yumoş çoraplar giyerim . 



GERÇEK 6 :
Londra ' ya gitme hayali ile yanıp tutuşuyorum . Lisenin ilk yıllarından beri arkadaşımla kurduğumuz en büyük hayal bu ! 



GERÇEK 7 :
Harry Potter bağımlısıyım ! Kitapları okumadan önce filmlerin hepsini üçer defa izlediğim için de içimde bir burukluk olduğunu da ekleyeyim ... 


GERÇEK 8 : 
İngilizce ile yaşıyor gibiyim . İzlediğim çoğu dizi , dinlediğim şarkıların %97'si , kitaplarımın bir kısmı gibi şeylerin çoğu İngilizce . Neden böyle bir ilgim olduğunu da bilmiyorum . İngilizce dersi görmeye başladığımızdan beri çok severek girmişimdir derslere . 


GERÇEK 9 : 
Kitaplarımı paylaşmayı hiç sevmem ! Kitaplarım benim servetim gibi olduğu için kimsenin onlara dokunmasını istemem . Ayrıca okuduğum kitabın kütüphanemde olması da ayrı bir takıntım . 


GERÇEK 10 : 
Youtuber olmak isterdim . Her gün vlog çekeyim falan ... Ama vloglar hep evde geçerdi , o ayrı mesele ... 


GERÇEK 11 : 
Gündüz insanı mı gece insanı mı sorusuna ikisi de değilim diyerek cevap veriyorum . Ben tam güneşin batmaya başladığı an insanıyım . Hava ne karanlık , ne güneş tepede ... Mükemmel ! 


GERÇEK 12
Dövme yaptırma fikri hep hoş gelmiştir . Belki bir ara cesaretimi toplarsam yaptırırım diye kendimi teselli ediyorum ... 


GERÇEK 13 : 
Piercingleri sevmişimdir. Kulak deldirmek artık hobi haline geldi hatta . Dudak piercingi de çok iyi bir fikir gibi geliyor ama korkuyorum ! 


GERÇEK 14 : 
Detayları çok düşünürüm . Kafamı saçma sapan şeylere taktığım çok olmuştur . Hele ki sınav zamanıysa ... 


GERÇEK 15 : 
Resim yapmak en büyük hobilerimdendir . Özellikle tuval üzerine çalışmaya bayılırım ! Akrilik boyalara elimle daldığım an olay bitmiştir ! 


GERÇEK 16 : 
Alışveriş tabi ki de çok sevdiğim bir aktivitedir . Ama benimle alışverişe gitmek herkes için güzel bir etkinlik değildir . Eğer bir mağazaya girdiysem bütün ürünleri teker teker inceleyip karar veririm . O yüzden benimle alışverişe gelenler çok sıkılırlar . 


GERÇEK 17 : 
Şerbetli tatlıları pek sevmem . Tatlı krizine girmedikçe yemem zaten . 



GERÇEK 18 : 
Eğer hayatımın sonuna kadar tek bir şey yiyecek olsaydım bu tabi ki de açık ara farkla ÇİKOLATA olurdu . 


GERÇEK 19 : 
Sınava hazırlanırken kahve en büyük yardımcım oldu . Günde 2-3 nescafe ile ayakta kaldığım olmuştur . Bu sayede kahveye kısmen bağımlı bir insan oldum . 



GERÇEK 20 :
Bir de 20 tane bulamam diyordum . Aha da buldum ! 
Bir arkadaşımla karavan alıp doğayı gezmek , fotoğraflar çekme hayalim var . Umarım ulaşabilirim ! 

Umarım okurken biraz da olsa eğlenmişsinizdir :) Eğer sizin de bu tip bir yazınız varsa okumak isterim . Yorumlara link bırakıverirsiniz artık :D 

Bu arada adettendir , fotoğraflar bana ait değil . Ki bu çok açık bir gerçek :D 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder