25 Ağustos 2015 Salı

☾ Challenge Gün 1 - Blog İsmimin Anlamı ☽


Eveeeeeet ! Challenge'ın ilk günüyle başlıyorum o zaman . 



Blog ismimin anlamı , aslında özel bir durumdan doğmadı . Blogu açmaya karar verdiğimde artık nasıl bir ruh halindeysem en mutlu olduğum konusunda bir iddiada bulunmuşum :D



Aslında arkadaş çevremde de sürekli enerjik oluşumla ilgili konuşuruz . Bu enerji muhtemelen pozitif enerjidir :D Sınav senesi bile yerimde oturmadan sürekli gülmeler , eğlenmeler , espriler falan ... Eh arkadaşlarım da ne yapsınlar , şaşırdılar tabi . Bu kız gece geç saatte yatıp bu enerjiyi nerede buluyor diye sordular bana . Bir şey diyemedim çünkü ben de bu enerjinin nereden geldiğini bilmiyorum :) 

Kendimi çocuk ruhlu  olarak tanımladığım olmuştur , ama annem beni bu şekilde tanımlamayı geçti artık . Çocuk ruhlu olduğuma inanıyor :D  Belki de bu yüzden blog ismim I'm the happiest olmuştur :D

Sonuç olarak neden böyle bir isim seçtiğim hakkında hiçbir fikrim yok ama bu sıraladığım şeylerden biridir elbet diye düşünüyorum :) 

Bu arada eğer bu challenge'ı sizler de yaparsanız yazılarınızı okumak isterim :) Yoruma link bırakırsanız tabi :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder